Huisregels

Huisregels

Bij Be-Pure hechten wij veel waarde aan het opbouwen van een vertrouwensband met onze klanten. Om ervoor te zorgen dat elke klant optimaal kan genieten van onze hoogwaardige behandelingen, hebben wij enkele huisregels opgesteld. Deze regels zijn van toepassing op elke afspraak die je bij ons maakt. Door een reservering te maken bij Be-Pure, ga je automatisch akkoord met onze huisregels.

Geen zoekresultaten gevonden.

Een afspraak maken

Om kwaliteit en een persoonlijke aanpak te garanderen, werken wij uitsluitend op afspraak. 

Afspraken kunnen telefonisch, via onze online agenda op de website of in het salon worden gemaakt. Bij het maken van een afspraak via onze online agenda vragen wij een vooruitbetaling van €50. Elke gemaakte afspraak wordt bevestigd via mail.

Wij streven ernaar dezelfde dag terug te bellen of te mailen. In verband met vakanties, opleidingen of trainingen kan dit wel eens één dag later zijn.

Parkeermogelijkheden

Wij werken in een rustige omgeving met gratis parkeergelegenheid aan het instituut.

Stiptheid

Om lange wachttijden te vermijden, vragen we om je afspraak tijdig in te plannen en tijdig op de afspraak te verschijnen. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is. Je dient ongeveer 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn.

Kom je toch later op je afspraak, gelieve ons dan tijdig te verwittigen. Indien je later bent, zijn wij genoodzaakt om jouw behandeling in te korten uit respect voor de volgende klant. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen, zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. De behandeling zal wel voor de helft in rekening gebracht worden.

Een afspraak annuleren

Wij werken uitsluitend op afspraak en met een nauwkeurige planning. Wens je je afspraak toch opnieuw in te plannen of te annuleren, gelieve dan minstens 48 uur op voorhand telefonisch contact op te nemen.

Bij een laattijdige verwittiging of het niet aanwezig zijn op je afspraak zijn wij genoodzaakt een vergoeding aan te rekenen van €30 per half uur. Bij een no show wordt de geplande behandeling voor de helft gefactureerd.

Kom je herhaaldelijk te laat of helemaal niet? Dan worden de volledige behandelkosten in rekening gebracht.

Gratis intake gesprek & 3D-scan

Het gratis intakegesprek & de 3D-scan is een klantgerichte service die Be-Pure aanbiedt en is alleen gratis wanneer je jouw afspraak nakomt. Wanneer deze 3D-scan niet tijdig wordt geannuleerd of bij het niet verschijnen op de gemaakte afspraak wordt er €35 in rekening gebracht.

huisregels Be-Pure

Hygiënische werking

Bij Be-Pure wordt zorgvuldig omgegaan met de hygiëne en veiligheid. Wij werken uitsluitend met handschoenen en desinfecteren alle instrumenten zodat de hygiëne gewaarborgd blijft.

Aftercare thuisadvies

Tijdens jouw behandelingstraject staat jouw gezonde huid en een evenwichtig voedingspatroon centraal. Om het beste resultaat te behalen, is het belangrijk om ons aftercare thuisadvies na elke behandeling goed op te volgen. Op die manier kun je jouw pure zelf behouden en verbeteren.

Contra-indicaties

In het belang van jouw gezondheid en die van onze huidspecialistes vragen wij je bij een besmettelijke ziekte jouw behandeling te verzetten. Ook tijdens de intake willen we graag op de hoogte worden gebracht van eventuele contra-indicaties, medicatie, ziekte of allergieën.

Een onverhoopte allergische reactie

In geval van een onverhoopte allergische reactie na het gebruik van producten van Be-Pure vragen wij je om contact op te nemen, zodat jouw huid een nieuwe analyse/scan kan ondergaan om de allergie te constateren. Bij een reactie die product-gerelateerd zou kunnen zijn, vul je een klachten allergieformulier in. Zonder dit formulier kunnen wij het product niet terugsturen naar de leverancier.

Betalingen

We vragen je vriendelijk om de betaling van de behandeling meteen na afloop te voldoen. Dit kan met de bankcontact app of cash. Producten worden pas meegegeven wanneer het volledige bedrag is betaald. Bij grote behandelingen of bij klanten die in het verleden meerdere keren hun afspraken niet nakwamen, kan er een voorschot worden gevraagd. Na betaling van het voorschot wordt de afspraak vastgelegd.

Cadeaubonnen

Cadeaubonnen hebben een geldigheidstermijn van 12 maanden. Vergeet je de bon op de dag van de behandeling, dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Bij een no show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd.

Een product ruilen of retourneren

Als je een product bij Be-Pure hebt gekocht, kun je dit binnen 8 dagen ruilen, mits je de aankoopbon kunt voorleggen en het product ongeopend en/of ongebruikt is. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Wij geven geen geld terug.

huisregels Be-Pure

Tevredenheid

Bij Be-Pure hechten we veel waarde aan jouw tevredenheid en feedback. Daarom vragen wij jou om eerlijk aan te geven wat je van ons verwacht en wat je wel of niet prettig vindt. Hierdoor kunnen wij beter op jouw wensen en behoeften inspelen en jouw behandeling nog beter maken.

Als je tevreden bent over onze diensten en behandelingen, horen wij dat graag! Een referentie of aanbeveling op onze website, via Facebook of Instagram zou de kers op de taart zijn.

Ook wanneer je een klacht hebt of ontevreden bent over je resultaat, horen wij graag jouw mening. We werken als een team samen om jouw huid in de best mogelijke conditie te krijgen en te houden. Als er iets misgaat, laat het ons dan weten, zodat we samen de best mogelijke oplossing voor het probleem of jouw klacht kunnen vinden.

Privacy

Wij nemen jouw privacy serieus en verwerken wij jouw persoonsgegevens altijd volgens de toepasselijke wet- en regelgeving. Jouw gegevens worden alleen gebruikt voor onze dienstverlening en om onze nieuwsbrief via e-mail of een vergelijkbaar systeem te sturen. Wij zullen jouw persoonlijke gegevens nooit aan derden verstrekken.

Huisregels
keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x